5 Ocak 2007 Cuma

Altan Alyanak

ALTAN ALYANAK & the ZePhYR 2005 Vokal ve Ritimler: Altan Vokal 2: Aranıyor... Ritim Gitar: Okan Solo Gitar: Yiğit Tek Yön adıyla ilk olarak kurduğumuz grubumuzla 2006'da format ve isim değiştirerek kendi bestelerimizi çalmaya başladık. Besteler bana ve Yiğit'e ait. Grubumuza bir bayan vokalist bulup repertuar çalışmalarımızı tamamlar tamamlamaz konserlere başlıyoruz... SEYYAH XXL 2005 Vokal: Altan Geri Vokal 1: Meliz Geri Vokal 2, Ut ve Gitar 1: Barkın Geri Vokal 3 ve Klavye: Ezgi Davul: Evren Gitar 2: İlker Gitar 3: Buğra Bas: Mustafa İşte SeYYaH yeniden bir arada. Rock & Win adlı bir beste yarışmasına katılmak için yeniden bir araya geldik ve yarışmada Tunalı Hilmi'yle ilk 10'a girerek çıkacak olan karma albümde yer almaya hak kazandık... TEVELLÜT-82 2004 Vokal ve Ritimler: Altan Geri Vokal ve Gitar: Barkın Bas: Mustafa Sadece "Nokiasupersound" yarışması için çok sevdiğim iki dostumla bir araya gelerek oluşturmuş olduğum grup malesef çok sevdiğim bir şarkım olan "Japon Balığı"nın felsefesini Türkiye'ye duyurmaya muaffak olamadı... BORN for SPRING: the Greatest Hits of 70's & 80's 2004 Vokal: Altan Geri Vokal: Barkın Ritim Gitar: Okan Solo Gitar: Burak Davul: Özgür Bas: Berkay Hard Rock ağırlıklı cover şarkılar yapmak üzere kurduğum grubum basçı ve solo gitaristimizin kaprisleri nedeniyle çok kısa bir sürede tarih oldu... ÖKÜZGÖZÜ 2003 Vokal: Anıl Geri Vokal ve Ritim Gitar: Altan Solo Gitar: İlker Davul: Apo Bas: Alper Seyyah grubundaki gitaristlerimizden biri olan İlker'le bir araya gelerek kurduğumuz, isminden tarzını çaktırmayan metal grubu Öküzgözü'yle Megadeth, Iced Earth ve Sepultura gibi cover'lar yaptık ve birçok konser verdik... RuinS: 2002 Vokal: Gökçe Akustik Gitar (Solo): Umutcan Akustik Gitar (Ritim): Deniz Bas: Altan Bongo/Perküsyon: Evren En sevdiğim gruplarımdan bir tanesi.. 2002 ODTÜ bahar şenliğinde, Venus, Girls Just Wanna Have Fun, Self Control, Grease, Call Me, Freedom gibi süpper 80'ler pop şarkılarını akustik olarak çaldık. Çok eğlenceliydi... SeYYaH 2001 Vokal ve Bas: Altan Solo Gitar: Buğra Ritim Gitar: İlker Davul: Evren Seyyah oldum ben bu alemde, senin aşkından derbeder oldum. Aah ah ilk grubum. İlk yaz okulum esnasında Buğra'yla bir araya gelerek kurduk. O sıralar her yerde cirit atan üniversiteyi yeni kazanmış fırlama metal gruplarının aksine repertuarımızı Türkçe Rock şarkılarla oluşturduk. Bu şarkılarla ODTÜ'de fazla barınamazsınız diyen intrasofistike zümre kurulduğumuz yazın akabindeki bahar şenliğinde verdiğimiz ilk konserde en ön sıralarda zıplamaktaydı... GİTARA BAŞLAMAM ve İLK BESTELERİM... 2000 Her genç gibi Kumralım gibi şarkılarla gençleri eğlendirdiğim ve Ayna tarzında besteler yaptığım o geçiş dönemi. Söylemekten utanmıyorum çünkü bu dönem müziğin ergenlik dönemi gibi hiçbirimizin geçirmek istemeyip hepimizin geçirmek zorunda olduğu fakat bir kısmımızın malesef çıkmayı başaramadığı bir dönemdir...

-Grubun Web Sitesi : http://altanalyanak.anatolianrock.com

Hiç yorum yok: